عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 29 / 4 / 1399
بازدید : 7425
نویسنده : برقبانی

 

Shareit

ارسال فایل‌ها از طریق اینترنت، اغلب طول می‌کشد و امکان دارد که انتقال آنها از طریق بلوتوث نیز به‌دلیل حجم بالای فایل و یا عدم‌ ناسازگاری دو دستگاه، میسر نباشد. برای مثال، چگونه باید فایل‌های خود را از یک گوشی اندرویدی‌ به لپ‌تاپ بدون استفاده از کابل USB انتقال دهیم؟ این‌جاست که برنامه رایگان SHAREit وارد می‌شود.

این برنامه توسط یکی از غول‌های فناوری در چین با نام لنوو طراحی شده است و استفاده از آن، این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا فایل‌های خود را بین هر دستگاه ویندوزی، اندرویدی، مک OS و iOS از طریق وای‌فای دایرکت به‌اشتراک بگذارید؛ فرقی هم ندارد که سازنده آن‌ها لنوو باشد یا نه!

با این حال سازنده آن مدعی است که SHAREit می‌تواند فایل‌های شما را صرف‌نظر از حجمی که دارند، به سرعت برای چند دستگاه دیگر ارسال نماید. برای همین، امروز در با آموزش استفاده از این برنامه برای گوشی‌ هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در خدمت‌تان هستیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی‌های SHREit:
  • بدون نیاز به اینترنت: فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان بدون استفاده از یک شبکه وای‌فای و یا اینترنت دیتا سیم‌کارت خود، همیشه و همه‌جا به اشتراک بگذارید.
  • به‌اشتراک‌گذاری چند جانبه: به کمک این برنامه، فایل‌های خود را به‌صورت کراس پلت‎فرم بین گوشی‌های موبایل، تبلت و PC انتقال دهید.
  • توانایی فرستادن هرگونه فایلی: عکس، فیلم، مخاطبین، برنامه‌ها وهرآنچه که در گوشی هوشمند خود دارید، به کمک این برنامه قابل انتقال است.
  • قابلیت CLONEit : می‌توانید به را‌حتی، مخاطبین، تاریخچه تماس‌ها، پیام‌های متنی و یا تصویری و برنامه‌های گوشی قبلی خود را به  مدل جدیدی که خریداری نموده‌ادید، منتقل کنید.
آموزش استفاده از SHAREit (برای سیستم‌عامل اندروید)
  1. ابتدا برنامه را از لینک پایین صفحه دریافت کرده و سپس برروی موبایل و یا تبلت خود نصب نمایید.Screenshot_2015-08-15-23-10-40
  2. پس از اجرا کردن آن، صفحه «موافقت کاربر» ظاهر می‌شود؛ برروی گزینه I Agree ضربه زده و در نهایت، عبارت Start را انتخاب کنید.Screenshot_2015-08-15-23-10-58
  3. حال، انگشت خود را به بالا بکشید تا مجددا گزینه Start نمایان شود؛ برروی آن ضربه زنید.Screenshot_2015-08-15-23-11-29
  4. در صفحه بعد، باید برای دستگاه خود  یک نام را به‌دلخواه انتخاب نمایید؛ هم‌چنین می‌توانید تصویر پروفایل خود را نیز به یکی از 8 تصویر موجود یا تصاویر گالری دستگاه خود، تغییر دهید. پس از انتخاب نام و عکس برای پروفایل خود در SHAREit، گزینه Save را لمس کنید. درصورتی‌که مایل به انجام این مرحله نیستید، آن را Cancel نمایید.Screenshot_2015-08-15-22-55-58
  5. هم‌اکنون به صفحه اصلی این برنامه منتقل خواهید شد. برای استفاده از ویژگی اصلی برنامه که همان ارسال برنامه‌ها از طریق وای‌فای دایرکت است، برروی عبارت Send ضربه بزنید. هم‌چنین در صورتی‌که می‌خواهید فایلی را از دوستان خود دریافت کنید، گزینه Receive را انتخاب نمایید. اگر برنامه SHAREit برروی دستگاه‌های اندرویدی اطراف شما نصب نشده است ولی می‌خواهید با استفاده از آن، فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، برروی گزینه +Invite friends ضربه بزنید. سپس این برنامه را به یکی از سه طریق ممکن برای دوستان خود، ارسال نمایید. البته این روش تنها برای انتقال برنامه SHAREit به دستگاه‌های اندرویدی دیگر امکان پذیر است و برای سیستم‌عامل‌های غیراندرویدی، باید برنامه SHAREit را متناسب با پلت‌فرم‌شان، دریافت نموده و سپس عملیات انتقال فایل‌ را انجام دهید.
ادامه مراحل برای ارسال فایل:

Screenshot_2015-08-15-23-11-48

  1. پس از لمس عبارت Send، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آن، فایل‌های دستگاه شما متناسب با نوعی که دارند، دسته بندی شده است. هم‌چنین اگر می‌خواهید که یک فایل با فرمت غیرآشنا را با SHAREit انتفال دهید، باید با سوایپ‌کردن به سمت چپ، به سربرگ File برسید. سپس با استفاده از فایل منیجر موجود در SHAREit، فایل مدنظر خود را انتخاب نمایید. اکنون برروی فایل‌هایی که قصد ارسال آن‌ها را دارید، ضربه زده و سپس گزینه Next  را بفشارید. ( توجه: برای انقال پوشه به‌وسیله SHAREit، با استفاده از گزینه All در کنار پوشه مدنظرتان، می‌توانید آن را برای دیگر دستگاه‌های اطراف خود بفرستید.)Screenshot_2015-08-15-23-14-18
  2. اکنون SHAREit شروع به شناسایی دستگاه‌هایی می‌کند که برروی آن‌ها، SHAREit نصب شده است. پس از ظاهر شدن دستگاه دلخواه خود، برروی آیکون  پروفایل آن ضربه بزنید تا انتقال فایل‌ها شروع شود. لازم به‌ذکر است که برای انتقال فایل‌ها در SHAREit، باید دستگاه دیگر را که قصد انتقال فایل‌های خود  به آن دارید، برروی وضعیت Receive در نرم‌افزار SHAREit قرار گرفته باشد.Screenshot_2015-08-15-23-14-30
  3. پس از ارسال فایل‌های مدنظرتان، برای خروج، برروی گزینه Finish ضربه بزنید.
ادامه مراحل برای دریافت فایل:
  1. دستگاهی که قصد دریافت فایل از آن را دارید، باید مطابق مراحل بالا به وضعیت جستجو برای ارسال فایل‌های مدنظر شما به دستگاه‌تان وارد شده باشد؛ حال برای دریافت فایل‌ها، گزینه Receive را لمس نمایید.

*توجه: فایل‌های دریافتی در پوشه SHAREit در مسیر اصلی حافظه داخلی دستگاه اندرویدی شما ذخیره می‌شود. می‌توانید محل ذخیره آن‌ها را از بخش تنظیمات با سوایپ به راست در صفحه اصلی، تغییر دهید.

آموزش استفاده از قابلیت CLONEit:

پیش‌تر، شما را با این قابلیت آشنا کردیم؛ حال برای استفاده از آن، مراحل زیر را دنبال نمایید:

پیش‌نیاز: باید SHAREit برروی گوشی جدید و قدیمی شما نصب شده باشد.

Screenshot_2015-08-15-23-14-44

  1. برروی عبارت CLONEit در پایین صفحه اصلی این برنامه ضربه بزنید. هم‌اکنون اگر قصد دارید تا فایل‌های‌تان را از گوشی قبلی خود به گوشی جدیدتان وارد نمایید، برروی گزینه Receiver در گوشی جدید خود و هم‌چنین برروی گزینه Sender در گوشی قدیمی خود ضربه بزنید. سپس با انتخاب پروفایل گوشی‌ جدید خود در تلفن همراه قدیمی‌‌تان، مراحل انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی  به گوشی جدید شما آغاز خواهد شد.

 

بر گرفته از سایت آی تی رسان

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , SHareit ,
تاریخ : 20 / 4 / 1399
بازدید : 8226
نویسنده : برقبانی

رفع مشکل Windows Explorer is Restarting ویندوز ۱۰ ، ۸ و  ۷

How To Fix Windows File Explorer Crashes, Freezes Or Has Stopped Working

اکسپلورر فایل ویندوز در سیستم عامل ویندوز به شما کمک می کند تا فایل ها، پوشه ها و سایر اطلاعات موجود در کامپیوترتان را جستجو کنید. گاهی اوقات در همین حین مشکلاتی رخ می دهد و اکسپلورر ویندوز هنگ می کند. برای حل این مشکل ساده ترین راه ریستارت کامپیوتر است.  اما شما نیازی به چنین راه حل وقت گیری ندارید. شما می توانید با استفاده از یک ترفند کوچک مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز را حل کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

نکته : به یاد داشته باشید که اگر اکسپلورر ویندوزتان هنگ کرده باشد ممکن است نتوانید به دکمه پاور در صفحه دسترسی داشته باشید. شما می توانید از دکمه های Ctrl + Alt + Delete برای ریستارت کامپیوتر خود استفاده کنید.

نحوه حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

برای حل مشکل هنک کردن اکسپلورر ویندوز شما باید تسک منیجر را باز کنید. برای باز کردن task manager دکمه های Ctrl + Shift + Esc را فشار دهید. در بالای پنجره روی سربرگ Processes کلیک کنید. در لیست برنامه، Windows Explorer را پیدا کنید. روی نام برنامه کلیک کنید. در گوشه پایین- سمت راست پنچره taskmanager روی Restart کلیک کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

در حالی که اکسپلورر ویندوز دوباره راه اندازی می شود، کل صفحه نمایش شما سیاه می شود. هر برنامه یا سندی که باز کرده اید باید بعد از راه اندازی مجدد در دسترس باشد، اما هر کاری که در برنامه ویندوز اکسپلورر انجام داده اید، از بین می رود.

متوقف شدن اکسپلورر فایل ویندوز

اول از همه اطمینان حاصل کنید که ویندوز شما به روز است. بعد کامپیوتر خود را برای بدافزارها اسکن کنید. اگر شما یک لپ تاپ ویندوز ۷/۸/۱۰ تازه را خریداری کرده اید شاید برخی از نسخه های از قبل نصب شده با explorer.exe  تداخل داشته باشند. این نسخه های ناخواسته را حذف کنید.

حل مشکل ارور Windows explorer is restarting

ببینید ریستور سیستم مشکل شما را حل می کند. با ریستور کردن سیستم شما به حالت قبلی باز خواهد گشت. شما می توانید از ۱۲ روش تعمیر و رفع مشکل کار نکردن System Restore ویندوز برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز استفاده کنید.

نکاتی برای برطرف کردن مشکلات System Restore در ویندوز

رفع ارور Windows Explorer is Restarting با خط فرمان

برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز می توانید check disk را اجرا کنید. شما می توانید در command prompt  دستور chkdsk /f /r را اجرا کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید پست اجرای Check Disk در ویندوز را مطالعه بفرمایید.

نکاتی برای برطرف کردن مشکلات System Restore در ویندوز

مشکل هنگ کردن ویندوز اکسپلورر در ویندوز ۷

پنل پیش نمایش را در اکسپلورر فایل غیرفعال کنید و ببینید آیا به شما کمک می کند. برای غیرفعال کردن پیش نمایش مسیر Organize > Layout > Preview Pane را طی کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

رفع هنگ ویندوز اکسپلورر

Thumbnails را غیرفعال کنید. برای انجام این کار روی منوی tools کلیک کنید. بعد Folder Options را انتخاب کنید. سربرگ view را انتخاب کنید. حالا گزینه Always show Icons, never thumbnail را پیدا کنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. بعد روی OK کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

غیرفعال کردن DEP برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

ویژگی DEP را غیرفعال کنید. Data Execution Prevention (DEP) که به معنای پیشگیری از اجرای داده ها است یک ویژگی امنیتی است که می تواند از خرابی سیستم شما در برابر ویروس ها و سایر تهدیدات امنیتی جلوگیری کند. برای غیرفعال کردن DEP برنامه command prompt را باز کنید و کد زیر را در آن کپی پیست کنید:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

شما می توانید قابلیت Command Prompt Here در کلیک راست ویندوز۷ فعال کنید.

حل مشکل Windows explorer has stopped working

پوشه ویندور را در یک فرایند جداگانه راه اندازی کنید و ببینید این کار به شما کمک می کند. برای انجام این کار اکسپلورر ویندوز را باز کنید روی Organize کلیک کنید. مسیر Folder & Search Options > View   را طی کنید. به قسمت Advanced Settings بروید. حالا Launch folder windows in a separate process را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

حل مشکل فریز شدن explorer.exe در ویندوز ۷

افرونه های نصب شده مقصر هستند و باعث هنگ شدن اکسپلورر ویندوز می شود. پس آنها را غیرفعال و یا حذف کنید. اغلب پسوندهای ۳rd-party shell می توانند باعث هنگ کردن اکسپلورر ویندوز شوند. برنامه ShellExView را دانلود کنید .بعد روی برنامه مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه disable selected items را انتخاب کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

این برنامه به شما اجازه می دهد برنامه های مشکوک را مشاهده و غیرفعال کنید. با استفاده از روش آزمایش و خطا می توانید برنامه های افزونه را شناسایی کنید و هر کدام از آنهایی که مشکل ایجاد می کنند را حذف کنید.

Windows Memory Diagnostics برای مشکل ارور has stopped working در ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰

ابزار Windows Memory Diagnostics را اجرا کنید تا مشکلات احتمالی حافظه از جمله آزمایش دسترسی تصادفی حافظه بر روی کامپیوترتان بررسی شود. برای دسترسی به این ابزار در کادر جستجوی start عبارت memory را تایپ کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار پست استفاده از Windows Memory Diagnostics Tool را مطالعه فرمایید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

بررسی مشکل استاپ شدن اکسپلورر ویندوز در حالت Safe Mode

ویندوز را در حالت Safe Mode اجرا کنید و بررسی کنید ببینید مشکلتان برطرف شده است یا نه. اگر مشکل برطرف شده است احتمالا برخی از برنامه ها با اکسپلورر ویندوز تداخل ایجاد می کند. Boot clean را اجرا کنید و سعی کنید برنامه های اخلال گر را پیدا کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

آموزش رفع هنگ ویندوز اکسپلورر

درایورهای قدیمی می توانند باعث هنگ شدن اکسپلورر ویندوز شوند. درایورهای خود را بروزرسانی کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

رفع خطای has stopped working در ویندوز با sfc

sfc /scannow را اجرا کنید. برای این کار command prompt را باز کنید و عبارت sfc /scannow را تایپ کنید. در آخر اگر چک کننده فایل سیستم خواست که سیستم را ریبوت کنید آن را ریستارت کنید. با این کار فایل های سیستمی خراب تعویض می شوند

 

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

برگرفته از سایت انزل وب

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ویندوز XP , ویندوز 7 , ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , توقف ویندوز اکسپلورر ,
تاریخ : 18 / 4 / 1399
بازدید : 7673
نویسنده : برقبانی

If the document is still open, you can simply click the Undo button on the Quick Access Toolbar or use its shortcut 'Ctrl+Z' to return to the state before you made any changes, and then save again. However, once you hit Save and closed the document, the Undo memory is erased and some actions aren't undoable

 

 

با سلام خدمت کاربران گرامی

عبارتی که به زبان انگلیسی در ابتدای این مطلب آورده شده از سایت (پاسخگویی مایکروسافت )

 

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/can-i-undo-save-in-excel/699618d4-8c05-4cac-a56c-2d5d8829b3c6

 

 و نتیجه جستجوی عیارت زیر است

 

i saved excel and close it now i want to recover the file information before saving

 

ترجمه :

اگر این سند هنوز باز است ، می توانید به سادگی روی دکمه Undo در نوار ابزار Quick Access کلیک کرده یا از میانبر آن "Ctrl + Z" استفاده کنید تا قبل از انجام هرگونه تغییر ، به حالت خود برگردید ، و سپس دوباره ذخیره کنید. اما ، پس از ضربه زدن روی سند و بستن سند ، حافظه خنثی سازی پاک می شود و برخی از اقدامات قابل برگشت نیستند.

 

 

متاسفانه با وجود امکانات پیشرفته در آفیس هنوز چنین امکانی برای کاربران در محصولات  آفیس قرار داده نشده.

 

در فایلهای آفیس ( از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس و ... ) تا زمانیکه فایل بسته نشود امکان برگرداندن اطلاعات یا به عبارتی بازگشت به مراحل قبلی وجود دارد. که این کار به سادگی توسط کلید کنترل + زد ( Z ) انجام می شود. اما در صورتی که فایل بسته شد دیگر امکان بازگشت به مراحل قبلی وجود ندارد

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: آفیس , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , نحوه ریکاوری ( بازیابی ) اطلاعات فایل اکسل ,
تاریخ : 12 / 4 / 1399
بازدید : 8771
نویسنده : برقبانی

نحوه آوردن کیبورد مجازی در ویندوز ۷ بسیار ساده می باشد. ممکن است گاهی بخواهید بدون استفاده از کیبورد کامپیوتر تایپ کنید. صفحه کلید مجازی ویندوز ۷ این امکان را به شما می دهد تا به وسیله موس اقدام به تایپ کردن نمایید. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد چگونه کیبورد مجازی ویندوز ۷ را فعال کنید.

کیبورد مجازی ویندوز 7

نحوه آوردن کیبورد مجازی در ویندوز ۷

۱- ابتدا روی منوی استارت و سپس All Programs کلیک کنید. حال Accessories را انتخاب نمایید.

کیبورد مجازی ویندوز 7

۲- روی Ease of Access و سپس زیر آن روی On Screen Keyboard کلیک کنید.

کیبورد مجازی ویندوز 7

۳- صفحه کلید مجازی ویندوز ۷ رو صفحه دسکتاپ کامپیوتر یا لپ تاپ ظاهر می شود. همچنین می توانید برای دسترسی به تنظیمات کیبورد مجازی در ویندوز ۷ روی دکمه Options کلیک کنید.

کیبورد مجازی ویندوز 7

۴- برای دسترسی راحت تر به کیبورد مجازی ویندوز ۷ روی آیکون آن در تسکبار راست کلیک کرده و گزینه Pin this program to taskbar را انتخاب کنید. با این عمل همیشه آیکون کیبورد مجازی در قسمت تسکبار باقی می ماند.

کیبورد مجازی ویندوز 7

از کیبورد مجازی ویندوز ۷ علاوه بر تایپ کردن می توانید برای فعال کردن کلیدهای ترکیبی استفاده کنید. برای اینکار روی کلیدهای Shift یا Alt یکبار کلیک کرده و سپس کلید ترکیبی همراه آن را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای استفاده از کیبورد مجازی فارسی کافیست کلید ترکیبی Alt + Shift را فشار دهید

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز 7 , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , کیبورد مجازی ,
تاریخ : 11 / 4 / 1399
بازدید : 8842
نویسنده : برقبانی

آموزش بلو استکس

 

سیستمی که شما نیاز دارید که بلو استکس BlueStacks رو روش نصب کنید

 

– نصب روی تمامی ویندوز های XP سرویس پک 3 به بالا ( البته برای xp سرویس پک دو هم توضیحات خاصی داره که بتونید روش نصب کنید ولی به هیچ عنوان توصیه نمیشه )

– نصب روی تمامی ویندوزهای ویستا ، 7 ، 8 و 8.1

– رم سیستم باید حتما 2 گیگ به بالا باشد ( البته این حداقل هستش و رم بهتر است بالای 4 باشد )

– احتیاج به فضایی روی هارد دیسک 4 گیگ به بالا ( اگه درایو c شما 4 گیگ نداره بهتره نرم افزار روی سایر درایو ها نصب بشه )

آخرین نسخه کارت گرافیک سیستم باید نصب باشه ( حتما آپدیتش کنید ، در غیر اینصورت هنگام نصب خود نرم افزار روی downlodnig گیر می کنه و حدود 1 ساعتی بادی منتظر بمونید و چون خود نرم افزار دانلودش می کنه احتمال ناسازگاری با ویندوز شما و درست کار نکردن نرم افزار خواهد بود.)

– در نسخه 3 باید حتما و حتما ف***ی***ل**تر شکن روی سیستم شما فعال باشد ! ( لطفا وسال نپرسید چه نوعی چون از پاسخگویی معذوریم فقط در مورد رایگان ها باید تونل بزنید تا کل سیستم آی پیش تغییر کنه اونم با شماست که چیکار کنید و بازم در این مورد از پاسخگویی معذوریم )

برای نصب نرم افزار اولی باید شما نرم افزار رو نصب کنید برای نصب روی  دانلود بلو استکس BlueStacks کلیک کرده ، نرم افزار را دانلود  و توسط نرم افزار winrar حالت فشرده خارج نمایید  ، اکنون باید با اجرای فایل Setup شروع به نصب نرم افزار کنید.

 

مراحل نصب به صورت تصویری و تفکیک شده همراه با بررسی مشکلات از قسمت

 

1 – قبل از نصب آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و فی…ل…ت…ر شکن ویندوز خود را فعال کنید  ! بعد از کلیک روی فایل نصب شروع به extract بسته می کند تا پایان مرحله اکستراک صبر کنید ، عکس زیر از مرحله اکستراک گرفته شده است.

Install-Bluestacks-1

 2- اکنون مانند تصویر زیر روی install now کلیک کنید. ( یا می توانید روی Customize installation کلیک کنید و مسیر نصب را تغییر بدید که توصیه نمی شود ! )

 

 

3- نصب نرم افزار شروع می شود و بسته به سخت افزار سیستم شما و سرعت ویندوز شما بین 5 دقیقه تا 15 دقیقه مراحل نصب طول می کشد.

 

5-با مشاهده صفحه ای مانند عکس زیر مراحل نصب بلو استکس به پایان رسیده است ! و شما باید ضربردر بالای صفحه که در عکس مشخص کردیم کلیک کنید تا وارد محیط بلو استکس شود.

 

6 – اکنون با صفحه خوش آمد گویی بلو استکس وارد می شود که شما می توانید زبان بلو استکس خود را در مراحله اول تغییر دهید حتی می توانید روی فارسی تنظیم کنید کافی است غلتک ماوس را بچرخانید تا به زبان دلخواه وارد شوید ولی پیشنهاد ما استفاده از زبان انگلیسی می باشد چون بعدها در صورت زبان فارسی بودن با مشکل مواجه خواهید شد ، بعد از تنظیم کردن زبان روی فلش سمت راست کلیک کنید.

7 – در مرحله بعد روی Continue کلیک کنید.

8 – در این مرحله از شما مشخصات ایمیل گوگل یا همان جی میل را می خواد که شما باید یوسر و پسورد gmail خود را وارد کرده و روی فلش سمت راست کلیک کنید. رگر اروری در رابط با عدم توانایی کانکت به سرور دریافت کردید مطمئن شوید ف….ی…..لتر شکن را روشن کرده اید اگه بازم ارور بود با وجود روشن بودن ف….ی….ل…تر شکن مطمئن باشید مشکل از نوع ف…یل…تر شکن شماست!

9 – اکنون مانند تصویر زیر روی قسمت مشخص شده کلیک کنید !

10 – سپس روی قسمت تعیین شده کلیک کنید مانند عکس زیر

 

11 – مانند تصویر زیر روی No thanks کلیک کنید.

12 – در این بخش بهتر است به نام و نام خانوادگی ایمیل دست نزنید ولی دوست داشتید می توانید عوض کنید و سپس روی فلش سمت راست کلیک کنید

 

13 – و تمام اکنون وارد محیط بلو استکس می شوید !

 

بخش های نرم افزار BlueStacks

 

بعد از نصب نرم افزار وارد محیط نرم افزار که می شوید شاید یه خورده برای شما گیج کننده باشد ، خصوص برای کسانی که تا الان داشتن اندروید را تجربه نکرده اند ، ما در این بخش آموزش به بخش های این نرم افزار خواهیم پرداخت.

نکته :دوستان عزیز لطفا دقت داشته باشید که این ویندوز نیست بلکه اندروید است ! شاید بگید این چه حرفیه منظور بنده این توقع نداشته باشید کلیک راست در اندروید فعال باشد ، شما همواره برای هر کاری کلیک چپ ماوس را نگه می دارید و یا روی گزینه ها کلیک می کنید کلیک راست در این محیط کار نخواهد کرد پس دقت کنید

– برای رفتن به صفحه اصلی بلو استکس و  نرم افزار و بازی هایی که شما نصب کرده اید کافی استمانند عکس زیر روی My Apps کلیک کنید.

برای تنظیمات بهینه سازی و دسترسی به تنظیمات کلی بلو استکس روی setting بالای صفحه کلیک کنید

 

  آموزش ایجاد تم سفارشی برای مرورگر گوگل کروم

برای تنظمیات نرم افزار نظیر اکانت ،مدیریت اپ ها ، کیبورد ، فایل ها و … در صفحه My Apps روی پوشه System app و سپس Settings کلیک کنید.

 

 

فارسی سازی محیط نرم افزار و اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد نرم افزار

 

شاید تمامی شما هم دوست داشته باشید محیط نرم افزار BlueStacks را فارسی کنید( البته توصیه نمیشه چون شاهد هنگ نرم افزار بودیم بعد از فارسی سازی ولی تست کنید شاید برای شما مشکلی پیش نیاد ) و لازم است بدایند اگر برای وبگردی از این نرم افزار استفاده می کنید نخواهید توانست زبان فارسی در نرم افزار تایپ کنید مگر اینکه زبان فارسی به کیبورد نرم افزار اضافه کنید مراحل کار هم راحت می باشد پس با ما باشید.

 

2- طبق عکس وارد Setiings کلیک کنید.

 

3- طبق عکس زیر روی Change Language کلیک کنید و بعد از کلیک زبان فارسی را انتخاب کنید

4 – به پایین صفحه اسکرول کنید و زبان را روی فارسی تنظیم کنید.

 

 

آموزش نصب بازی و نرم افزار روی نرم افزار  :  ( آموزش بلو استکس )

 

1- نصب نرم افزار و بازی های مختلف روی BlueStacks بسیار راحت می باشد ، نرم افزار ها را دانلود می کنید و فایل Apk نرم افزار فقط با کلیک روی آن نصب می شود.

2 – روش دوم در محیط بلو استکس روی Install apk کلیک کنید و مسیر فایل اندروید خود را کامپیوتر خود دنبال کرده و با انتخاب فایل نصب apk نرم افزار روی بلو استکس شما نصب می شود

 

3 – علاوه بر ان می توانید از Google play موجود در پوشه System app کلیک کنید و شروع به دانلود از گوگل پلی کنید.

 

 نصب بازی های دیتا دار روی بلو استکس

 

– ابتدا یک فایل منیجر مانند Es File Manger فایل منیجر قدرتمند آندروید روی نرم افزار نصب کنید.

– حالا بازی که دیتا دارد فایل apk اون رو نصب کنید و دیتای بازی رو در محل زیر کپی کنید C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder ( دقت کنید فولدر Program Data در حالت مخفی می باشد باین خاصیت مشاهده فایل مخفی در ویندوز فعال باشد ) ، حالا نرم افزار ES File Manager که روی BlueStacks توضیح دادیم رو باز کنید در قسمت Search فایل منیجر این فولدر رو تایپ و سرچ کنید bstfolder هم اکنون در فولدر باز شده دنبال BstSharedFolder هر |آنچه کپی کرده اید اینجا قرار دارد دیتای بازی رو می توانید با نگه داشتن کلیک چپ ماوس و ظاهر شدن منوی کوچک روی COPY کلیک می کنید ، حالا با زدن دکمه uP بالای  فایل منیجر به مسیر عقب تر که معمولا sdcard است باز می گردید با زدن Menu -> Operation -> Paste اطلاعات کپی شده اینجا قرار می گیرند.

آموزش انتقال عکس و فیلم کامپیوتر به بلو استکس و بلعکس

 

الف ) آموزش انتقال فیلم و عکس از کامپیوتر به بلو استکس :

 

1 – طبق عکس وارد Setiings کلیک کنید.

2 – اسکرول کنید به آخر صفحه و روی import windows files کلیک کنید.

 

3 – و تصاویر خود را با دادن مسیر اضافه کنید ، اکنون می توانید در نرم افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام و … از آنها استفاده کنید !

 

 

ب ) آموزش انتقال فیلم و عکس از بلو استکس به کامپیوتر

 

 

1 – ابتدا فایل منیجر ES File Explorer را  دانلود و روی بلو استکس خود نصب کنید و آن را باز کنید –>

 

2 – روی Internal Storage کلیک کنید

3 – در این پست ما قصد داریم عکس و فیلم های ذخیره شده واتس آپ را انتقال بدیم پس باید روی پوشه whatsapp کلیک می کنیم شما هر کدوم از نرم افزارها رو که خواستید باید به پوشه ان نرم افزار مراجعه کنید.

4 – سپس وارد پوشه Media و بعد پوشه WhatApp Images می ریم ! دقت کنید این مسیرها ممکن است برای تلگرام و ایسنتاگرام متفاوت باشد پس باید به پوشه عکس یا فیلم در تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنید.

5 – اکنون عکس ها یا فیلم های خود را انتخاب کنید و سپس روی انها کلیک راست کرده و گزینه Copy to را کلیک کنید سپس از ته صفحه More را کلیک کنید.

 

6 – پوشه Windows و سپس BstSharedFolder را انتخاب کنید و سپس روی OK کلیک کنید.

7 – اکنون فایل ها در کامپیوتر شما ذخیره شده است فایل ها در مسیر C:\Programdata\BlueStacks\Engine\UserData\SharedFolder  ذخیره می شوند دقت کنید پوشه ProgramData در ویندوز مخفی می باشد و باید حالت نمایش فایل مخفی در ویندوز شما فعال باشد.

آموزش ریستارت بلو استکس BlueStacks

 

در آموزش احتمالا شما نیز با کلمه ریستارت بلو استکس برخورد کنید برای ریستارت بلو استکس مراحل زیر را در پیش بگیرید ! ابتدا مانند تصویر زیر روی روی فلش کوچک بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی Restart the engine کلیک کنید.

 

 

حل مشکل On Time Setup یا همان App Sync

( در نسخه 3 این ارور وجود ندارد و فقط برای ورژن های 0.9 دیده شده است )

 

برای حل این مشکل اعصاب خورد کن وئ نجات از دستش به روش زیر عمل کنید منظور ارور زیر هستش

 

BlueStacksAppSync

1 – ابتدا به تنظیمات بلو استکس مراجعه کنید.

 

Install-Bluestacks-10

2 – اکنون مانند تصویر زیر روی Apps کلیک کنید.

Install-Bluestacks-12

3 – در این بخش شما باید کلیک چپ ماوس را بگیرد و صفحه را به سمت چپ بکشید تا به سربرگ ALL برسید و سپس روی App Sync کلیک کنید عکس زیر :

BlueStacksAppSync-4

5 – بعد از کلیک در صفحه باز شده روی Disable کلیک کنید ، بهتر است روی clear data و cash نیز کلیک کنید و حتما Force stop کنید.

  آموزش ساخت تصاویر GIF استفاده از نرم افزار FFMpeg

BlueStacksAppSync-5

 

سوالات متداول :

 

چرا وقتی روی آیکون نرم افزارها مثلا وایبر در صفحه اصلی بلواتسکس کلیک میکنم ارور market not found. search web for installation reciper? می دهد ؟ این چند مدت که اموزش رو گذاشتیم سوالات تکراری زیاید با مضمون ذکر شده توی نظرات قید شده ، دوستان عزیزم شما اگه اموزش ها رو می خونید 100% خودتون به حل این مشکل پی می بردید اما ، دقت کنید در اموزش بالا ما اومدیم محیط نرم افزار را برای شما کاملا تشریح کردیم ، وقتی شما روی آیکون های ردیفت دوم به بعد در نرم افزار کلیک می کنید با این ارور مواجه می شوید ! اشتباه نکنید این آیکون ها نصب شده نیستند اینا رو باید از طریق گوگل پلی دانلود کنید و نصب کنید ! برای دانلود از گوگل پلی باید گوگل سینک کنید و با ای پی غیر ایرانی برید و …. ! فقط و فقط ردیف اول مربوط به نرم افزارهای نصب شده شما هستند ، در قسمت بخش های نرم افزار BlueStacks  آموزش بالا پیکان شماره 4 شرح دادیم ( تصویر زیر فلش شماره 4 ) که رفتن به نرم افزارهای نصب شده توسط شما !

Install-Bluestacks-9

 

 آموزش حل مشکل برعکس شدن ( افقی یا عمودی شدن ) نرم افزار ها در BlueStacks در نسخه 3 :

 

1 – ابتدا باید نرم افزار Set Orientation را روی بلو استکس خود نصب کنید سپس روی disable کلیک کنید و حالت های مختلف را تست کنید مثلا روی Automatic تنظیم کرده و اکی کنید ببنید اگه خوب بود که عالیه اگه نه روی حالت دیگه بذارید !

 

 

 آموزش حل مشکل برعکس شدن نرم افزار ها در BlueStacks در نسخه های 2 و 0.9 :

 

با تشکر از کاربر عزیز e3776 که در نظرات این آموزش رو گذاشته بودند و ما هم به دلیل اهمیت زیاد اموزش را به پست اضافه می کنیم . برای حل مشکل مانند تصویر زیر روی  Setting کلیک کنید

 

Install-Bluestacks-10

هم اکنون روی Manage Application کلیک کنید مانند تصویر زیر :

maange-app

هم اکنون لیست نرم افزارهای نصب شده برای شما باز می شود که جلوی انها دو گزینه هستش شما نرم افزارهیا که مشکل کج شدن صفحه را دارد ( مثلا line ) تیک جلوی تبلت ان را فعال کرده و روی done کلیک کنید. ( در عکس زیر ما وایبر را در حالت تبلت قرار داده ایم )

Tablet-app-bluestaks

 

 

آموزش فارسی نویسی در بلواستکس

 

1 ابتدا این نرم افزار رو دانلود کنید و روی بلواستکس خودتان نصب کنید ، به بخش تنظیمات bluestaks برید و اونجا قسمت  Language&input سپس تیک External Keayboad helper رو بزنید در عکس زیر با کادر مشخص کردیم ، بعدش روی قسمتی که با عکس زیر نوشتیم کلیک کنید

 

2- مانند عکس زیر قسمت مشخص شده را به Persian تغییر دهید.

 

2

 

3-  و تمام ! من بعد برای تایپ فارسی در نرم افزارها کافی است زبان ویندوز را روی فارسی تنظیم کنید و فارسی تایپ کنید !

 

چرا بلواستکس من روی Instaling گیر میکنه و وارد نمیشه

 

بنده توی سایتشون که بررسی کردم و تمام چیزایی که گفتن باعث این مشکل میشه خلاصه وار شرح میدم :

1 – مشکلات ویندوز : معمولا در ویندوز های قدیمی این مشکل بوجود می آید.

2 . گیر دادن انتی ویروس ، آنتی ویروس رو کلا غیر فعال کنید احتمالا مشکل از آنتی ویروس هم باشه در ضمن  با بیت دیفندر کلا مشکل داره

3- تعدد نصب و حذف بلواستکس : اگه دو یا سه بار بلو استکس را حذف و نصبب کرده اید با این مشکل مواجه می شوید ، چاره کار اینه با نرم افزار مخصوص حذف کامل نرم افزار ها بلو استکس را حذف کنید و بعد از ریستارت دوباره نصب کنید اگه بازم مشکل بود باید ویندزو عوض کنید.

4- ضعیف بودن سخت افزار های سیستم : باید از حداقل هایی که بالا عرض کردیم سیستم شما برخوردار باشه

5- در صورت فارسی شدن بلواستکس هم این مشکل بوجود می آید همواره بهتره بلو روی زبان انگلیسی تنظیم باشد

6- سر آخر اگه بعد از مدتی با این مشکل مواجه شدید یکبار بلواستکس رو ریستارت کنید احتمالا حل بشه

7 – ارور دسترسی نداشتن نرم افزار به سرور ناشی از تغییر ندادن تحریم شکن به آی پی کشور دیگری غیر از ایران می باشد !

چرا فایل های APK که می خوام نصب کنم با نرم افزارهای دیگر مانند فتوشاپ و … باز میشه و با یک کلیک نصب نمیشه

 

توی برخی ویندوز های این مشکل بوجود در صوتی که فایل apk شما با یک کلیک نصب نمی شود روی فایل کلیک راست کنید سپس روی open with کلیک کنید اکنون روی choose deafult program کلیک کنید. اکنون سپس این مسیر را پیدا کنید C:\Program Files \BlueStacks و بعد روی HD-ApkHandler کلیک کنید ، مشکلتون حل میشه

 

 

 

پی نوشت : حتما انتظار یک دستگاه اندروید کامل را از این ابزار نداشته باشید چون این یک شبیه ساز می باشد و دارای کم و کاستی هایی به طبع خواهد بود ، شاید برخی نرم افزارها و بازی ها روی این نرم افزار کار نکنند و این مقصر ما نیستیم و باید گفت شرکت سازنده هم نیست چون این یک شبیه ساز است نه خود سیستم عامل !

بر گرفته از سایت پاتوق

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: برنامه شبیه ساز اندروید بلو استکس _امداد رایانه _رایانه کمک بروز رایانه_حل مشکلات کامپیونری ,
تاریخ : 7 / 4 / 1399
بازدید : 8927
نویسنده : برقبانی

مراحل تغییر زبان در ویندوز 10

  • ابتدا وارد منوی استارت شوید و روی علامت چرخنده یا تنظیمات کلیک کنید.
  • روی منوی Time & Language کلیک کنید.
  • در بخشی که باز می شود، زیر home، چند گزینه وجود دارد، روی Regin & language کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود، علاوه بر اینکه می توانید کشور خود را انتخاب کنید، در قسمت Language می توانید علامت + به نشانه اضافه کردن زبان جدید را بفشارید.
  • با زدن این گزینه تمام زبان های زنده را خواهید دید و می توانید فارسی یا Persian را به ان اضافه کنید.
  • با زدن گزینه Add اجازه دهید که زبان جدید روی سیستم شما نصب شود.
  • معمولا با این تنظیمات زبان فارسی هم به ویندوز شما اضافه می شود، اما اگر تغییرات را ندیدید، بهتر است یک بار ویندوز را ری استارت کنید تا در کنار آیکون ساعت ویندوز زبان فارسی و انگلیسی را ببینید.

  • تغییر زبان ویندوز

     

مراحل تنظیمات زبان در کیبورد و تغییر به فارسی

پس از اینکه زبان فارسی را اضافه کردید، نیاز است در تنظیمات کیبورد نیز مواردی را رعایت کنید.

پس از اینکه زبان فارسی را به ویندوز خود اضافه کردید، در کنار ساعت ویندوز باید هر دو زبان فارسی و انگلیسی را مشاهده کنید. یکی از راه های تغییر زبان ویندوز در هنگام تایپ کردن این است که با موس روی این گزینه کنار ساعت بروید و با کلیک کردن رویش گزینه Persian keyboard که با علامت فا نشان داده شده است را ببینید. اما این کار روش سریع تری هم دارد که می توانید با استفاده از کلید های ترکیبی Alt + Shift  این کار را انجام دهید. این کلیدهای ترکیبی به گونه ای در ویندوز تعریف شده اند که با کمک آنها به صورت پیش فرض می توانید زبان تایپ خود را تغییر دهید.

اضافه کردن کیبورد فارسی در ویندوز7

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در ویندوز 7 نام زبان Farsi به Persian تغییر کرده

است.

1-دکمه Start ویندوز را بزنید تا Start Menu باز شود، سپس گزینه Control Panel را باز کنید.

 

2- در صفحه جدید که می بینید روی علامت فلش سیاه رنگ Control Panel کلیک کنید تا منویی را که

میبینید باز شود.

3- گزینه All Control Panel Items را انتخاب کنید تا نحوه نمایش آیتم های کنترل پنل تغییر کند.

 

- گزینه Region and Language را باز کنید.

 

4- سربرگ Keyboards and Languages را انتخاب کنید.

5- سپس روی گزینه Change keyboards کلیک کنید تا باز شود.

 

6- از صفحه جدید که باز می شود روی دکمه Add کلیک کنید.

 

7- لیست را به پایین انتقال دهید تا گزینه Persian ظاهر شود.

8- گزینه Persian را پیدا کنید و روی علامت + کلیک کنید تا زیر مجموعه آن باز بشه.

9- از زیر مجموعه آن تیک گزینه Persian را بزنید.

10- روی دکمه Ok کلیک کرده تا همه تغییرات ثبت شود.

 

 

11- اطمینان حاصل کنید تا کیبورد فارسی وجود داشته باشد.

12- روی دکمه Ok کلیک کنید.اکنون زبان فارسی به کیبورد شما اضافه شده است و می توانید از آن

استفاده کنید.

 

در Windows 8 و Windows 8.1:

 

ابتدا به بخش افزودن زبان ویندوز می رویم، برای این کار کافیست دکمه ویندوز و W را زده در پنجره باز شده همانند عکس

Regionرا جست جو کرده و آن را انتخاب می کنیم.

 

به تب (Tab) آخری ، یعنی Administrative می رویم و روی Change System Location کلیک می کنیم و در صفحه باز شده

روی Persian کلیک می کنیم.

 

برای اعمال تغییرات یک بار باید سیستم را Restart کنید.

 

پس از شروع ویندوز می‌بینم فارسی در کنار ساعت اضافه شده است، ولی اگر زبان فارسی اضافه نشد یا این زبان اضافه

شده با مشکل مواجه بود مراحل زیر را انجام دهید.

 

به مسیر زیر در کنترل پنل بروید ، برای دیدن کنترل پنل کافیست در صفحه Windows + W عبارت Control Panel را جست جو

نمایید. سپس به مسیر زیر بروید:

 

Control Panel > Clock, Language, and Region > Language

 

و سپس در صفحه باز شده زبان فارسی (Persian) را انتخاب و اضافه می‌کنیم:

 

 

پس از Add کردن زبان می توانید از زبان فارسی استاندارد استفاده کنید. برای زدن نیم فاصله هم می توانید از دکمه های

ترکیبی Ctrl + Shift + 3 استفاده کنید.

البته اگر فارسی Standard را اضافه کنید با Shift و Space نیز می‌توانید نیم‌فاصله را بزنیم.

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز 7 , ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , فارسی کردن , انگلیسی کردن کیبورد ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 877
بازدید دیروز : 207
بازدید هفته : 2702
بازدید ماه : 21396
بازدید کل : 1238229
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com