عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 29 / 4 / 1399
بازدید : 7418
نویسنده : برقبانی

 

Shareit

ارسال فایل‌ها از طریق اینترنت، اغلب طول می‌کشد و امکان دارد که انتقال آنها از طریق بلوتوث نیز به‌دلیل حجم بالای فایل و یا عدم‌ ناسازگاری دو دستگاه، میسر نباشد. برای مثال، چگونه باید فایل‌های خود را از یک گوشی اندرویدی‌ به لپ‌تاپ بدون استفاده از کابل USB انتقال دهیم؟ این‌جاست که برنامه رایگان SHAREit وارد می‌شود.

این برنامه توسط یکی از غول‌های فناوری در چین با نام لنوو طراحی شده است و استفاده از آن، این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا فایل‌های خود را بین هر دستگاه ویندوزی، اندرویدی، مک OS و iOS از طریق وای‌فای دایرکت به‌اشتراک بگذارید؛ فرقی هم ندارد که سازنده آن‌ها لنوو باشد یا نه!

با این حال سازنده آن مدعی است که SHAREit می‌تواند فایل‌های شما را صرف‌نظر از حجمی که دارند، به سرعت برای چند دستگاه دیگر ارسال نماید. برای همین، امروز در با آموزش استفاده از این برنامه برای گوشی‌ هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در خدمت‌تان هستیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی‌های SHREit:
  • بدون نیاز به اینترنت: فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان بدون استفاده از یک شبکه وای‌فای و یا اینترنت دیتا سیم‌کارت خود، همیشه و همه‌جا به اشتراک بگذارید.
  • به‌اشتراک‌گذاری چند جانبه: به کمک این برنامه، فایل‌های خود را به‌صورت کراس پلت‎فرم بین گوشی‌های موبایل، تبلت و PC انتقال دهید.
  • توانایی فرستادن هرگونه فایلی: عکس، فیلم، مخاطبین، برنامه‌ها وهرآنچه که در گوشی هوشمند خود دارید، به کمک این برنامه قابل انتقال است.
  • قابلیت CLONEit : می‌توانید به را‌حتی، مخاطبین، تاریخچه تماس‌ها، پیام‌های متنی و یا تصویری و برنامه‌های گوشی قبلی خود را به  مدل جدیدی که خریداری نموده‌ادید، منتقل کنید.
آموزش استفاده از SHAREit (برای سیستم‌عامل اندروید)
  1. ابتدا برنامه را از لینک پایین صفحه دریافت کرده و سپس برروی موبایل و یا تبلت خود نصب نمایید.Screenshot_2015-08-15-23-10-40
  2. پس از اجرا کردن آن، صفحه «موافقت کاربر» ظاهر می‌شود؛ برروی گزینه I Agree ضربه زده و در نهایت، عبارت Start را انتخاب کنید.Screenshot_2015-08-15-23-10-58
  3. حال، انگشت خود را به بالا بکشید تا مجددا گزینه Start نمایان شود؛ برروی آن ضربه زنید.Screenshot_2015-08-15-23-11-29
  4. در صفحه بعد، باید برای دستگاه خود  یک نام را به‌دلخواه انتخاب نمایید؛ هم‌چنین می‌توانید تصویر پروفایل خود را نیز به یکی از 8 تصویر موجود یا تصاویر گالری دستگاه خود، تغییر دهید. پس از انتخاب نام و عکس برای پروفایل خود در SHAREit، گزینه Save را لمس کنید. درصورتی‌که مایل به انجام این مرحله نیستید، آن را Cancel نمایید.Screenshot_2015-08-15-22-55-58
  5. هم‌اکنون به صفحه اصلی این برنامه منتقل خواهید شد. برای استفاده از ویژگی اصلی برنامه که همان ارسال برنامه‌ها از طریق وای‌فای دایرکت است، برروی عبارت Send ضربه بزنید. هم‌چنین در صورتی‌که می‌خواهید فایلی را از دوستان خود دریافت کنید، گزینه Receive را انتخاب نمایید. اگر برنامه SHAREit برروی دستگاه‌های اندرویدی اطراف شما نصب نشده است ولی می‌خواهید با استفاده از آن، فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، برروی گزینه +Invite friends ضربه بزنید. سپس این برنامه را به یکی از سه طریق ممکن برای دوستان خود، ارسال نمایید. البته این روش تنها برای انتقال برنامه SHAREit به دستگاه‌های اندرویدی دیگر امکان پذیر است و برای سیستم‌عامل‌های غیراندرویدی، باید برنامه SHAREit را متناسب با پلت‌فرم‌شان، دریافت نموده و سپس عملیات انتقال فایل‌ را انجام دهید.
ادامه مراحل برای ارسال فایل:

Screenshot_2015-08-15-23-11-48

  1. پس از لمس عبارت Send، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آن، فایل‌های دستگاه شما متناسب با نوعی که دارند، دسته بندی شده است. هم‌چنین اگر می‌خواهید که یک فایل با فرمت غیرآشنا را با SHAREit انتفال دهید، باید با سوایپ‌کردن به سمت چپ، به سربرگ File برسید. سپس با استفاده از فایل منیجر موجود در SHAREit، فایل مدنظر خود را انتخاب نمایید. اکنون برروی فایل‌هایی که قصد ارسال آن‌ها را دارید، ضربه زده و سپس گزینه Next  را بفشارید. ( توجه: برای انقال پوشه به‌وسیله SHAREit، با استفاده از گزینه All در کنار پوشه مدنظرتان، می‌توانید آن را برای دیگر دستگاه‌های اطراف خود بفرستید.)Screenshot_2015-08-15-23-14-18
  2. اکنون SHAREit شروع به شناسایی دستگاه‌هایی می‌کند که برروی آن‌ها، SHAREit نصب شده است. پس از ظاهر شدن دستگاه دلخواه خود، برروی آیکون  پروفایل آن ضربه بزنید تا انتقال فایل‌ها شروع شود. لازم به‌ذکر است که برای انتقال فایل‌ها در SHAREit، باید دستگاه دیگر را که قصد انتقال فایل‌های خود  به آن دارید، برروی وضعیت Receive در نرم‌افزار SHAREit قرار گرفته باشد.Screenshot_2015-08-15-23-14-30
  3. پس از ارسال فایل‌های مدنظرتان، برای خروج، برروی گزینه Finish ضربه بزنید.
ادامه مراحل برای دریافت فایل:
  1. دستگاهی که قصد دریافت فایل از آن را دارید، باید مطابق مراحل بالا به وضعیت جستجو برای ارسال فایل‌های مدنظر شما به دستگاه‌تان وارد شده باشد؛ حال برای دریافت فایل‌ها، گزینه Receive را لمس نمایید.

*توجه: فایل‌های دریافتی در پوشه SHAREit در مسیر اصلی حافظه داخلی دستگاه اندرویدی شما ذخیره می‌شود. می‌توانید محل ذخیره آن‌ها را از بخش تنظیمات با سوایپ به راست در صفحه اصلی، تغییر دهید.

آموزش استفاده از قابلیت CLONEit:

پیش‌تر، شما را با این قابلیت آشنا کردیم؛ حال برای استفاده از آن، مراحل زیر را دنبال نمایید:

پیش‌نیاز: باید SHAREit برروی گوشی جدید و قدیمی شما نصب شده باشد.

Screenshot_2015-08-15-23-14-44

  1. برروی عبارت CLONEit در پایین صفحه اصلی این برنامه ضربه بزنید. هم‌اکنون اگر قصد دارید تا فایل‌های‌تان را از گوشی قبلی خود به گوشی جدیدتان وارد نمایید، برروی گزینه Receiver در گوشی جدید خود و هم‌چنین برروی گزینه Sender در گوشی قدیمی خود ضربه بزنید. سپس با انتخاب پروفایل گوشی‌ جدید خود در تلفن همراه قدیمی‌‌تان، مراحل انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی  به گوشی جدید شما آغاز خواهد شد.

 

بر گرفته از سایت آی تی رسان



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , SHareit ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1234
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2852
بازدید ماه : 21546
بازدید کل : 1238379
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com